Annonsørinnhold
Hva er dette?
Annonsørinnhold – Hva er dette?
Artikler merket med «annonsørinnhold» er kommersielt innhold, markedsføring og/eller reklame.
Dette betyr at artikkelen er skrevet på vegne av eller i samarbeid med en kommersiell aktør. Artikler av denne typen produseres av kommersielle skribenter, og innholdet har ingen tilknytning til avisens redaksjonelle innhold.
Alt kommersielt innhold i våre aviser skal være tydelig merket, slik at det er enkelt for deg som leser å forstå at dette er reklame eller markedsføring, og vi vil til enhver anledning følge gjeldende regelverk og retningslinjer på dette området.
Det er viktig at våre aviser kan tilby gode og effektive markedsføringsprodukter til våre kunder og annonsører, men vi vil ikke gjøre dette på bekostning av avisens troverdighet. Dersom du opplever at merkingen er utydelig eller har andre tilbakemeldinger til oss, vil vi gjerne høre fra deg.
Personvernerklæring / Informasjonskapsler

5 gode grunner til å kontakte interiørkonsulent Hege på Bohus Larvik
Er interiørkonsulent en luksustjeneste kun for rikfolk? Er det verdt pengene? Hva hjelper en interiørkonsulent med? Hege Solli er interiørkonsulent hos Bohus Larvik og gir deg svarene du lurer på rundt jobben hennes.
Hvem er det som kommer til deg i dag for hjelp, råd eller tips?
– Flesteparten er folk som ønsker og fornye et rom i huset, men som synes det er vanskelig å se hva som passer sammen. I små rom ønsker noen hjelp til å få mest mulig ut av plassen. Noen kommer til meg og spør om jeg kan komme hjem for å se hvordan de har innredet et rom. De trenger bare en bekreftelse på at det ble bra.
Det er viktig for meg å si at for meg dreier jobben som interiørkonsulent seg om å hjelpe folk til å skape et hjem de trives i. For eksempel kan jeg gi råd på belysningen i gangen, eller gi forslag til fargevalg på puter i sofaen du allerede har, eller tips på valg av teppe under spisestua.

Er en interiørkonsulent verdt pengene?
– Mange tror at det er dyrt å bruke en interiørkonsulent. Vi hos Bohus Larvik er svært opptatt av å gi tilbake til larviksfolket. Jeg tar ikke betalt for å reise hjem til folk for å se og høre på deres ønsker og behov for hjemme sitt.
Skulle det være slik at de jeg har vært på befaring hos ønsker hjelpen min, så avklarer vi i forkant budsjettet. Og via god dialog, og enighet om hvor de økonomiske grensene går kommer jeg med forslag til hvordan hjemmet kan bli.
Jeg henter frem priser på varer og passer på at de økonomiske rammene holdes. Skulle kunden ønske et nytt gulv på kjøkkenet og ny farge på veggene, henter jeg vareprøver på dette hos Fargerike som holder til i våre lokaler.

Kan dere hjelpe til med å male veggene på kjøkkenet også?
– Ja, det kan vi. Vi har et samarbeid med et firma “Fargeglade malere” som vi hyrer inn til å male. De er konkurransedyktige på pris, og vi vet de gjør en god jobb. Vi bruker de selv når vi pusser opp i våre egne lokaler.
Kan du hjelpe med å innrede leilighet og bolig hvis jeg skal selge?
– Selvfølgelig! Da tar jeg en tur til deg og ser hvordan du har det hjemme og gir deg råd om hvordan du kan style så du øker verdien på boligen din. Jeg vil kunne gi deg gode tips på detaljnivå. Du skal jo selge nestemanns drømmehjem, og da er det viktig å ikke overlate ting til tilfeldighetene.
Jeg kan for eksempel gi tips til hvordan du kan gjøre boligen salgsklar, finne nye løsninger for møblering som fungerer og gir større romfølelse, og tips om hvordan du bør plassere bilder, dekor og tekstiler før fotografering.
Når folk er på visning så ser de gjerne i skuffer og skap fordi de er nysgjerrige eller opptatt av gode løsninger. Da er det en fordel at det ikke er stappfullt av klær i klesskapet eller at kjøkkenskuffen er full av oregano. Om det er strøkent i skuffer og skap vil det øke sannsynligheten for enda høyere bud.
Og trenger du noe mer hjelp, finner vi en løsning til en fornuftig pris. Målet er at du skal få mest mulig igjen for hussalget.

Hvorfor skal jeg komme til deg og ikke velge en annen interiørkonsulent i byen?
– For det første så elsker jeg det jeg driver med. For oss betyr det alt å være gode hjelpere for alle naboene våre i Larvik. Jeg har utdannelse i faget og solid kompetanse på område. Vi har også gode samarbeidspartnere, produktene er i eget hus og vi har leverandører i alle prisklasser. Vi tar oss heller ikke betalt for hjemmebesøk eller for å ta interiør praten.
Hvordan kontakter jeg deg?
– Du kan sende meg en henvendelse her nederst i artikkelen, ringe Bohus, sende meg en e-post eller komme innom oss i butikken. Deretter avtaler vi en tid det passer for et hjemmebesøk. Det er ikke slik at et hjemmebesøk betyr at du forplikter deg til noe som helst. Bare ta kontakt med meg også tar vi en interiørprat.











Bohus Larvik:
- Startet opp i 1881 og er en familiebedrift
- Ida Fuhre Helseth er generasjon nummer fem og tok over etter morfaren som var med å etablere Bohus-kjeden i 1975
- Adresse: Løkka 6, 3271 Larvik
- Åpningstider: 10-19 , 10-16
- Telefon: 33134970
- E-post: [email protected]
Annonsørinnhold | Avisens journalister og redaksjon har ingen rolle i produksjonen av innholdet i denne saken.